Hos Charged Bikes er vores mål at give dig en enestående oplevelse. Vi arbejder dedikeret for at levere den bedste service og produkter, der lever op til dine forventninger. Skulle du mod forventning føle, at vi eller vores produkter ikke lever op til det, vi lover, hører vi meget gerne fra dig.
Kontakt Charged Bikes:
For at vi kan behandle din ordre og levere dine varer, har vi brug for dit navn, din adresse, dit telefonnummer og din e-mailadresse. I overensstemmelse med bogføringsloven opbevarer vi disse oplysninger sikkert sammen med detaljer om dine køb i mindst 5 år. Dette sikrer, at vi kan overholde garanti- og reklamationsretten og giver dig mulighed for at anmode om en kopi af din faktura på et senere tidspunkt.
Charged Bikes er dataansvarlig og garanterer, at dine personlige oplysninger ikke bliver solgt eller videregivet til uvedkommende tredjeparter. I visse tilfælde deler vi dog relevante oplysninger med betroede samarbejdspartnere, udelukkende med det formål at holde dig opdateret om din ordrestatus og for at sikre levering. For eksempel kan DAO modtage oplysninger for at kunne tilbyde dig pakkesporing (Track’n’Trace).
Når du handler hos os, registrerer vi din IP-adresse og købstidspunkt. Disse data anvendes udelukkende i forbindelse med efterforskning af svindel, f.eks. med betalingskort. Al aktivitet på vores hjemmeside logges automatisk og anonymiseret til statistiske formål, såsom at analysere antallet af besøgende.
Som registreret kunde har du altid ret til at få indsigt i de oplysninger, vi har om dig, og du kan gøre indsigelse mod registreringen i henhold til persondatalovens regler.
Når du betaler med kort på vores webshop, er du sikret via en SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Det betyder, at alle dine kortoplysninger krypteres, så ingen kan opsnappe dem, når de sendes til vores betalingsudbyder. SSL-kryptering er standarden for sikker onlinehandel i Danmark.
Skulle dit kort blive afvist, kan du prøve igen eller annullere bestillingen. Hvis problemet fortsætter, anbefaler vi, at du kontakter os eller din bank.
I henhold til gældende regler for online kortbetalinger, trækker vi først pengene fra din konto, når din ordre afsendes fra vores lager hos Charged Bikes.
Oplever du udfordringer under betalingen, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice for hjælp.
Vores køretøjer leveres som standard med engelsksprogede brugermanualer. For yderligere vejledning i brug af køretøjer eller andre produkter, bedes du kontakte os.
Bestilling og Ordrebekræftelse
Når du har gennemført en ordre på vores hjemmeside, chargedbikes.dk vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den oplyste e-mailadresse.
Bemærk venligst, at specialfremstillede, specialtilpassede eller varer, der skaffes hjem på bestilling (ikke lagervarer), ikke kan returneres.
Ved forudbestilling af en vare opretter vi dig som kunde og sender en proformafaktura med et depositum på 20% af varens pris. Din bestilling er reserveret, så snart depositummet er betalt. Vi kontakter dig, når varen er klar til afsendelse, hvorefter restbeløbet skal indbetales.
Vær opmærksom på, at depositummet ikke refunderes, hvis du annullerer din forudbestilling.
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusive 25% moms. Vi tager forbehold for eventuelle pris- og korrekturfejl samt afgiftsændringer. Du kan betale online med Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, MobilePay eller via bankoverførsel.
Vi sender vores varer med DAO til en pakkeshop nær dig. Lagervarer leveres normalt fra dag til dag. En rettidig levering afhænger af, at DAO overholder deres leveringsfrister. Pakker under 10 kg, hvor længde plus omkreds er under 300 cm, betragtes som standardpakker.
Skulle du opdage, at pakkens indhold ikke stemmer overens med den medfølgende faktura, bedes du kontakte os hurtigst muligt og senest 14 dage efter fakturadatoen. Sker dette ikke inden for fristen, mister du retten til at gøre indsigelse.
Du har 24 måneders reklamationsret. Reklamationer skal sendes pr. e-mail til [email protected]. Hvis problemet er komplekst at beskrive skriftligt, kan du bede om at blive ringet op.
Reklamationsretten indebærer, at du, afhængigt af situationen, kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller et afslag i prisen. Opdager du en fejl eller mangel, skal du kontakte Charged Bikes hurtigst muligt og inden for en rimelig tidsramme.
For at vi kan godkende en reklamation, skal den være berettiget, og fejlen må ikke være opstået som følge af forkert brug, skade eller anden uhensigtsmæssig adfærd. Hvis reklamationen godkendes, sender vi dig en reklamationsformular, som skal udfyldes og returneres sammen med varen. Charged Bikes dækker rimelige fragtomkostninger (svarende til PostNord eller DAO-takster) eller sender en returlabel efter aftale.
Varen skal altid returneres i forsvarlig emballage. Vedlæg venligst en kopi af fakturaen samt den udfyldte reklamationsformular med en beskrivelse af fejlen. Varer, der returneres uden en forudgående aftale, vil ikke blive behandlet.
Du har 14 dages fuld returret fra fakturadatoen. Hvis du fortryder dit køb, skal du selv dække omkostningerne til returfragt.
Varen skal returneres ubrugt og i samme stand og mængde, som da du modtog den. Bemærk, at varer, der er specialfremstillet, tilpasset efter dine ønsker, eller elektriske komponenter med brudt emballage, ikke tages retur.
Husk at vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse eller faktura. Når vi har modtaget varen retur, refunderer vi det fulde beløb, inklusive de oprindelige leveringsomkostninger, til det betalingskort eller den bankkonto, der blev brugt ved købet.
Vi tager forbehold for eventuelle korrektur- og prisfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure-situationer, herunder naturkatastrofer, arbejdskonflikter samt forsinkelser eller mangler fra vores underleverandører.